Ruilen en retourneren

Artikel online besteld

Ruilen of retourneren van uw online bestelling, dat kan gemakkelijk en snel!

Voor ons is het belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Mocht u echter niet tevreden zijn over uw aankoop of mocht iets niet passen dan bieden wij u de mogelijkheid deze binnen 14 dagen te retourneren of te ruilen. Uw bestelling dient ongebruikt en in de originele verpakking retour gestuurd te worden. Wenst u uw bestelling (of een dele van uw bestelling) binnen de bedenktijd van 14 dagen te ruilen of retourneren kan dit gemakkelijk door uw bestelling samen met het bijgeleverde retourformulier naar ons retour te sturen. Dit kan eenvoudig in onze winkel of door uw bestelling voldoende gefrankeerd retour te sturen naar Horses Inc in Badhoevedorp (zie retouradres).

De kosten en het verzendrisico van het terugsturen van de ruil-/retour zending zijn voor rekening van de koper.

Let op:

– EquiCrown producten die gedragen zijn kunnen wij om hygiënische redenen niet retour nemen.
– De op maat gemaakte Lipica rijlaarzen kunnen na levering niet retour gezonden worden. Het gaat hier om een maatwerk product dat speciaal voor u op maat is gemaakt. Het is niet mogelijk de rijlaarzen te retourneren of ruilen.

Ruilen:

U kunt er voor kiezen om uw bestelling te ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat/kleur of voor een ander artikel naar keuze. Wanneer u de bestelling opstuurt naar Horses Inc te Badhoevedrop, vergeet dan niet om duidelijk op het retourformulier aan te geven welk artikel u wilt ruilen en welk artikel u ervoor in de plaats wilt ontvangen. Anders kunnen wij uw omruiling helaas niet in behandeling nemen. Het terugsturen van artikelen is op eigen risico. Vergeet hierbij niet het afleverbewijs van uw pakket goed te bewaren tot uw omruiling is verwerkt. Zodra wij de artikelen die uw wenst te ruilen ontvangen hebben, sturen wij vervolgens op onze kosten het nieuwe artikel naar u toe.

Retourneren:

Wilt u niet ruilen maar graag uw geld terug ontvangen, dan kunt u de bestelling retour sturen naar Horses Inc. Retourneert u de hele bestelling dan ontvangt u het hele aankoopbedrag, inclusief eventuele verzerndkosten, retour. Retourneert u slechts een deel van uw bestelling dan ontvangt u enkel het bedrag van de artikelen die wij retour ontvangen gecrediteerd. Het retour zenden van artikelen is op eigen risico en vergeet niet uw afleverbewijs te bewaren tot uw retour is verwerkt. Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen zullen wij deze direct verwerken en ontvangt u binnen 8 werkdagen het bedrag van uw retourzending terug op de rekening waarmee u de bestelling heeft betaald. Wij kunnen het bedrag niet overmaken naar een andere rekening dan de rekening waarmee de bestelling in eerste instantie is betaald.

Controleer altijd eerst of u het juiste artikel hebt ontvangen en of het niet tijdens het transport beschadigd is. Mocht u per ongeluk een verkeerd of beschadigd artikel hebben ontvangen, dan kunt u het binnen 14 dagen retour sturen. De kosten van het retour sturen van defecte of verkeerde artikelen wordt door ons vergoed. Hierbij vragen wij u wel voor het opsturen van het verkeerde of defecte artikel eerst contact met ons op te nemen (via e-mail [email protected] of telefonisch 06-51496913).

Retouradres:

Horses Inc.
T.a.v. afdeling retouren
Sloterweg 160
1171 CV Badhoevedorp
NEDERLAND

Download het retourformulier:

Retourformulier horsesinc.nl

Belangrijk bij retourneren/ruilen en verkeerd of beschadigd ontvangen artikel:
  • Stuur altijd het (ingevulde) retourformulier mee. Zonder retourformulier kunnen wij uw retourzending niet in behandeling nemen.
  • Wilt u uw bestelling of een deel daarvan omruilen omdat u een verkeerd of defect artikel hebt ontvangen? Dan zijn de verzendkosten voor ons.
  • Ruilt/retourneert u omdat het product niet naar wens is of niet past? Dan zijn de verzendkosten voor het retourneren van het product voor eigen rekening. Wilt u daarvoor in de plaats andere kleur of maat ontvangen, dan sturen wij deze op onze kosten weer naar u toe.
  • Er wordt u nooit zomaar een nieuw artikel toegestuurd! Wanneer u een artikel wilt ruilen, dient u dit altijd aan te geven op dit retourformulier.
  • Is het product onvolledig of beschadigd? Stuur eerst even een email naar [email protected]. Stuur een foto en uw ordernummer mee zodat wij u snel kunnen helpen. Wij streven ernaar uw mail binnen 2 werkdagen in behandeling te nemen.
  • Wilt u uw geld terug? Geen probleem, dan wordt het bedrag, na ontvangst van de retourzending, binnen 8 werkdagen teruggestort op uw rekening.
  • Is het bedrag van uw nieuwe bestelling hoger dan uw retourzending? Bij ontvangst van uw omruiling krijgt u van de klantenservice een mail met de gegevens voor het bij te betalen bedrag. Zodra het bij te betalen bedrag ontvangen is, wordt uw nieuwe bestelling verstuurd.
  • Heeft u uw bestelling ontvangen maar deze niet compleet? Dan krijgt u hierover altijd persoonlijk bericht. Als uw bestelling in meerdere delen wordt geleverd, zijn de extra verzendkosten voor onze rekening. Hier hoeft u dus niets extra’s voor te betalen!
  • Stuur uw retourzending altijd terug naar het retouradres in Badhoevedorp!

Voorwaarden: De artikelen moeten ongebruikt teruggestuurd worden. Informatiekaartjes en/of labels moeten zoals afgeleverd aan het product gehecht zijn. De artikelen moeten in de aangeleverde verpakking zitten, compleet en onbeschadigd teruggestuurd worden. De retourzending moet voorzien zijn van een volledig ingevulde retourformulier.